Analiza dowodów i deklaracji – praktyczne wskazówki
BŁĄD W DYDAKTYCE Przyczyny powstawania, mechanizmy, szanse dydaktyczne
Instytucje certyfikujące w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji. Pakiet powitalny
Jak prowadzić warsztaty? Garść porad i dobrych praktyk
Kwalifikacje a potrzeby uczących się dorosłych
Małe miasta wobec wyzwań idei uczenia się przez całe życia
Metoda Bilansu Kompetencji w międzykulturowym poradnictwie zawodowym. Potencjał i bariery
Młodzież w świecie pieniędzy. Wyniki badania umiejętności finansowych PISA 2022
Model dla podmiotów zewnętrznego zapewniania jakości
Model wspierający w doradztwie. Raport z badania doradców zawodowych w kontekście wdrażania ZSK
Nauczanie matematyki na różnych etapach edukacyjnych — perspektywa uczniów
Opisywanie kwalifikacji wolnorynkowych, sektorowych i nadawanych po ukończeniu studiów podyplomowych
Podsumowanie wysłuchania publicznego w sprawie projektów podstaw programowych IBE PIB – część I
Podsumowanie wysłuchania publicznego w sprawie projektów podstaw programowych IBE PIB – część II
Prognoza zapotrzebowania na zawody i kwalifikacje. Perspektywa BCU
Raport z prac nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji dla Gospodarki Odpadami (SRK GO)
Raport z prac nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji w Budownictwie (SRK BD)
Sectoral Qualifications Framework for Cybersecurity
Sectoral Qualifications Framework for Real Estate
Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Przetwórstwa Żywności
Zaktualizowana Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Budownictwa (SRK BD)
Zaktualizowana Sektorowa Rama Kwalifikacji dla Energetyki (SRK EN)
Zintegrowany System Kwalifikacji – rozwiązania dla szkolnictwa wyższego
Zmiana zawodowa. Wielkie wysiłki w imię niepewnych efektów